Bestron D 1200 Eco grijs, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron D 1200 Eco grijs, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Suzanne P. 23-09-2011

Wat een DRAMA! Deze besteld, omdat op de website stond dat hij geluidsarm is, met een laag wattage wel een krachtige motor heeft en een groot bereik.
NIETS VAN WAAR!

In de uitschuifbare (korte) steel zit vreselijk veel speling, het luchtschuifje gaat niet fatsoenlijk dicht, het snoer is ultrakort en zoals eerder gezegd is de uittrekbare slang vreselijk onhandig en nog ontzettend zwaar ook. Het snoer rolde de eerste keer al niet meer terug op (kwartier lang mee bezig geweest) en het maakt voor de kracht van de motor niks uit of je de draaiknop op min. of max. zet, hij zuigt voor geen meter. Het enige wat hij waarmaakt is dat hij inderdaad geluidsarm is, maar als m'n huis er niet schoon van wordt, heb ik er niks aan.

Het is nou eenmaal een Bestron en soms kun je geluk hebben met het merk, maar voor ons geldt voortaan ook: nooit meer een Bestron!
Eergisteren besteld, gisteren ontvangen en vandaag brengen we hem terug.

scheerstra 13-11-2009

Vreselijke stofzuiger. Wordt aangeprezen wegens zijn elastische slang. Wat een drama. Door dat de slang uitrekbaar is kan je de stofzuiger bijna niet vooruit trekken. Blijft overal achter hangen. Trek je hem dan eindelijk ergens over dan wordt 'ie gelijk afgeschoten. Heel kort snoer, niet handig. Valt om de haverklap om. Resultaat: binnen de kortste keren een gat aan de onderkant waar het draaiwiel is bevestigd. Daardoor geen zuigkracht meer. NOOOOIT MEER EEN BESTRON!!!!!!!!